29 Mart 2014 Cumartesi

MİSAFİRLERE İKRAMLAR

ANNEMDE AKRABALAR


Herkese iyi hafta sonları ve merhabalar demek istiyorum.
Bu hafta annemin evine akrabalar geldi.
Gün diyemeyeceğimiz ama oldukça kalabalık ve renkli olan bu grup beni de cezbetti ve müsait olmadığım halde,işlerimi iptal edip ben de katıldım.
Eeeee tabii boş boş katılmak olmaz:)
Çalkama ve rulo pasta  yaparak katıldım bu toplantıya...
Konu annem olunca gerisi ayrıntıdır:)
Çalkamanın tarifini blogumdaki önceki yazılarımdan bulabilirsiniz.Benim favorim olan bir tariftir.
Rulo pastayı da ileri ki yazılarımda paylaşacağım...
Damat paçasını da annemin evinde beraber hazırladık,ileri de ona da değinicem)







LOR KURABİYESİ

KÖZLENMİŞ PATLICAN SALATASI

EV YAPIMI TURŞU

ÇALKAMA

BÖRÜLCE SALATASI

RULO PASTA

AYVA TATLISI

DAMAT PAÇASI

MAYALI ÇÖREK















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder